Nekoliko stvari oko boljeg posla u 2013.godini

Nova godina je krenula! Uslijed silnih čestitanja, mi smo ovaj put ispustili svojim klijentima čestitati Novu godinu.

Najviše zato što smo si htjeli ostaviti malo više vremena da kažemo nešto konkretnije umjesto poruka tipa "sve naj naj", "puno zdravlja i sreće u nadolazećoj godini". Ovi iz prošle rečenice su već duboko u navali pesimizma iz novina i televizija.

Jeste li primjetili promjenu u natpisima u medijima prije i poslije nove godine? Jeste li primijetili kako vas je televizija prije desetak dana pozivala da trošite zadnji novac na nova odijela ili kozmetiku? Tvrdili su "u bolju novu godinu treba ući sa novim stvarima". Vidi vraga, sada ta  ista televizija vas muči o problemima u ovoj godini i uvjerava vas da nema spasa: političari, nesposobna uprava, svjetska kriza bla bla bla... sve glupost do gluposti.

Ovim razmišljanjem želim podsjetiti na nekoliko stvari koje bi mogle pomoći oko boljeg posla. To svakako nisu ni novine ni televizija ni web portali.

Uopće, opasnost medija je u tome da uvijek prijete da nas odvuku od stvari koje su nam važne, ka stvarima sa kojima nemamo nikakve stvarne veze. Stvarno, kakve veze mi imamo sa kancelarkom Merkel? Gdje je bila? Je li pomogla u spašavanju eurozone od kolapsa?

Kakve veze to ima sa našim životom? Sa našim primanjima? Sa našim poslom? Ikakve?

Ne nikakve!!

Sa druge strane oni koji su nam najvažniji njih stavljamo na stranu. Uzimamo ih zdravo za gotovo. Ko su nam najvažniji ljudi u životu? U poslovnom životu?

NAŠI KLIJENTI. Iako se čini da sam rekao općepoznatu stvar, naše ponašanje govori suprotno.

Da pitam nešto: Šta bi se desilo sa vama da vas u ovom mjesecu ostavi 3 vaša ključna klijenta? Ili još konkretnije, da odu vašoj konkurenciji? Biste li preživjeli? A šta bi bilo sa vašim primanjima?

Najvažnije poslovno pitanje 2013. godine će biti u vezi vaših klijenata. 

Jeste li se pitali šta vam je sa vašim najvažnijima?

Jeste li se pitali koliko su oni dobro radili prošle godine?

Jeste li se pitali jesu li oni ispunili svoje planove?

Jeste li se pitali o NJIHOVIM planovima?

Dok razmišljate o svjetskoj krizi, dotle možda najveći vaš konkurent razgovara sa vašim ključnim kupcem o preuzimanju vašeg posla! Put do ovog scenarija je poprilično moguć.

Umjesto budalaština, evo prilike da se svi zamislimo o našim klijentima. Našim partnerima.

PROPITIVANJE VAŠE MUŠTERIJE

Krenite još poslije čitanja ovog teksta u analizu vašeg klijenta.

Saznajte konačno nešto o njemu. Pogledajte kako je tekao vaš posao sa njim. Gdje ste sada? Koliko ste podbacili u prošloj godini? Ili koliko ste-nadam se prebacili? Je li počeo po vašem očekivanju naručivati onaj novi proizvod iz prošle godine u kojeg sto puno uložili?

...

 Sa tim informacijama otiđite do njega i razgovarajte.

Ako to tako uradite, ova 2013 godina će vam sigurno biti bolja.

Na posao!

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946