Najvažnije Pravilo Poslovnog Uspjeha na Balkanu

trustKOLIKO STE PUTA pročitali neku knjigu na engleskom, a da niste ništa ili skoro ništa mogli primijeniti kod nas?

Čini li vam se ponekada da kod nas vrijede drugačija pravila u prodaji? Ili da budem korektniji-čini li vam se da je red pravila pravljenja posla u modernom svijetu i kod nas u mnogome promijenjen?

Prodajite više, napravite marketing miks za svaki svoj proizvod ili uslugu... Ipak čini se da to ovdje ne ide, ni blizu koliko bismo se nadali.

Naši ljudi su najsumnjičaviji i najskeptičniji ljudi koje sam u životu upoznao. Čim krene priča odmah se odluta u politiku. Besperspektivnu. Kupce koji nemaju para. Sve sama minska polja za početak ili proširenje posla.

Ipak, nije li ponašanje naših ljudi nešto što je logično.

Prije 20 godina život im je visio o koncu.

U zadnjih 20 godina, stalno ih se plaši strahom od drugih. Prepušteni su sami sebi

Pune im glavu krizama,

Pune im glavu problemima,

Pune im glavu recesijama.

I na kraju očekujemo da se ponašaju kao prosječni evropski potrošač.  Glupost. 

Naravno da je život i normalnih ljudi u Europi pod pritiskom. Ipak, onaj koji je imalo živio ovdje zna točno o čemu govorim. Ovdje je mentalni sklop ljudi dosta drugačiji.

Dakle da pređem na stvar. Na Balkanu u uspostavljanju poslovnog odnosa prije svega, najvažnija je uspostava povjerenja sa klijentom. Povjerenje je ono što ljudima vraća optimizam da postoji konačno neko kome mogu vjerovati. Nije li to nešto potpuno novo? Nešto što se rijetko susreće? Poslije silnih prevara koje su se dešavale poslije rata na ovamo, rušenja pravne države, promjene moralnog poretka... na kraju svega je kod čovjeka ostala ista potreba. Povjerenje. Svega u izobilju. Jedino povjerenja fali. Povjerenje je ono čemu se ljudi ovdje najmanje nadaju.

Prije nego se neki ljudi od marketing struke zbune u ovaj tekst, želim kazati da ne tvrdim kako principi menadžmenta ovdje ne vrijede. Ne govorim da principe menadžmenta ovdje treba prestati primjenjivati. Ovim želim jedino kazati da je sve to suvišno ukoliko se ne uspostavi  "epski" odnos prijateljstva sa klijentom.

POVJERENJE je ono što mu treba, ovdje više nego igdje u modernom svijetu. Poslije toga sve poslovne taktike, sve strategije više nisu potrebne. Ni blizu koliko smo mislili da ih trebamo. Ljudi će sigurno raditi sa vama-zbog vas. Zbog vas takvih kako ste im se prezentirali.

Na kraju ima jedna fora u tome svemu-to je puno zahtjevniji put u odnosu na uobičajene puteve. Zar nije lakše izbiflati pred klijentom što imamo reći, pa šta Bog dadne. Puno je teže razgovarati sa klijentom. Primijetiti klijenta. Razumjeti njegove potrebe. Udubiti se u njegove probleme. Zar ne?

Građenje povjerenja sa klijentima je ono što bismo svoje zaposlene trebali prije svega učiti.

Probajte biti korektni prema svom klijentu. Tako će steći povjerenje u vas i ono što radite.

Može se lako dogoditi da u svojoj branši budete bez konkurencije sa takvim nastupom.

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946