Očekivanja od servisa

Od servisera sam kupio uređaj, on je dužan naučiti me svemu. Dužan je pojaviti se u svakom trenutku kada želim otkloniti kvar. Dužan je javiti se u pola dana i noći da mi sve to popravi.

Evo najvažnije stvari koju trebate znati o serviserima fiskalnih uređaja: ONI SU KAO I DRUGI SERVISERI. RADE SAMO ONO ŠTO IM ZAKON NALAŽE DA URADE.

Očekivanja od servisera su velika. Država je odredila fiskalizaciju. Prije nje na teren dolaze distributeri koji u ime države pojašnjavaju fiskalizaciju. Firme zbog toga često počinju poistovjećivati distributere-servisere sa samom državom. Pored toga, firme su uplašene i trebaju veliku pomoć. Pogotovo na početku trebaju puno toga:

Firme trebaju pojašnjenja oko funkcioniranja fiskalnih uređaja.
Firme trebaju pojašnjenja oko same fiskalizacije.
Firme trebaju pojašnjenja oko procedure fiskaliziranja uređaja.
Firme trebaju pomoć za slučaj da uređaj zakaže.

Puno je pitanja koje nam ovih dana svakodnevno postavljaju firme koje obilazimo na terenu.

SPECIFIČAN POSAO. Ovo je vrsta posla tipa B2G (Business to government). Dosta je rijedak i u poslovnoj praksi. Država ga je propisala. Sve firme kupuju fiskalne uređaje zbog činjenice da to moraju. Parlament je donio zakon, Vlada podzakonske akte. Po tome je on specifičan.

Međutim, suština ovoga posla je kao i svakog drugog. Uloga servisa jeste upravo kako sama riječ kaže...SERVIS. 

SERVIS U ZAKONSKOM ROKU. Servis u roku od 48 sati. Sve ostalo je pitanje dogovora. 

Pitanje DOGOVORA je da vam serviser dođe u roku od 24 sata.
Pitanje DOGOVORA je da vam serviser dođe odmah.

SPECIFIČNI KLIJENTI. Naravno da određeni porezni obveznici zbog vrste svog posla moraju imati stalno ispravne fiskalne uređaje. Benzinske crpke na primjer. Većina njih ima sistem kada se gorivo natoči da program automatski printa račun. Slična je situacija i sa apotekama. Pitanje pravovremenog reagiranja na kvar za njih je najvažnija stvar. 

Ipak, niti jedan serviser ne može u sklopu potpisanog osnovnog ugovora o servisu odgovoriti na vaš zahtjev odmah. Serviser treba puno stvari za brzu reakciju na poziv klijenta:
Serviser treba nove posebne zaposlene samo za održavanje servisnih uređaja
Serviser treba vozni park - da se doveze na vrijeme do klijenta... a za sve to su mu potrebna sredstva - FINANCIJSKA SREDSTVA.

Za poseban servis treba poseban ugovor, i naravno posebna naknada. 

Naravno da se javljaju serviseri koji mogu sve što ih pitate. Ipak to nije tako. Tko, pored ovoga, misli drugačije shvatit će tek kada sve ovo završi. 

Servis je dobar ukoliko se njegovi klijenti mogu pouzdati u pravovremeni servis, bez obzira koliko koštalo to što ste dogovorili!

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »
ŠILJO PRVI AUTO WEB SHOP U BIH

FISKUS je uspješno instalirao i pustio

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946