Razgovarati ili pregovarati?

Razgovarati ili pregovarati?


Zadnjih dana u fiskalizaciji se primjećuju nama dobro poznati trendovi. Neke firme, da bi ušle u posao odriču se cjelokupne marže koju imaju na fiskalnom uređaju.

Na prvi pogled to je sjajna vijest. Omogućiti da fiskalni uređaji koštaju 5-10% manje, to je dobra stvar za porezne obveznike.

Ipak, je li niža cijena uvijek dobra stvar. Bi li to moglo slutiti na lošu stvar? Bi li to mogla biti umjesto dobre fiskalizacije greška? U stvari bi li to mogla biti velika greška koja može koštati skupo koštati?

PROTIV PROFITA. Naravno da sam protiv ostvarivanja ekstra profita u ovakvim vremenima. Naravno da sam protiv bespotrebnih podizanja cijena..., ali ako cijenu spustite ispod linije rentabilnosti poslovanja, to je sigurno automatski opasno i za vas i za poreznog obveznika.

NISKE ZARADE DISTRIBUTERA. Zarade distributera su jako niske. Obično ne više od 10-15%. Ako je zarada distributera deset posto, te on svu tu zaradu prebaci kroz rabate prema klijentu-poreznom obvezniku tada njemu ne ostaje ništa!

Kakvu vam uslugu taj serviser može pružiti? Nikakvu ili slabu.

Razlika u cijeni od pet pa čak i do deset posto, ne smije SAMA PO SEBI biti razlog da se uđe u posao sa određenim serviserom.

Uvijek sam više cijenio socijalno odgovorne firme, koje biznis rade na održivim nogama. Takve firme žrtvuju trenutnu zaradu na klijentu, nauštrb mogućih velikih poslova u budućnosti sa tim partnerom. Ali oni nikad ne spuštaju cijenu ispod troškova plaćanja svojih radnika sada, da bi mogli ostati raditi u budućnosti.

Distributeri koji idu ispod cijene koštanja predstavljaju opasnost za sve na tržištu. Oni su opasnost za same sebe, ali i za obveznike.

OPASNOSTI ZA DISTRIBUTERE. Niske cijene koje ne pokrivaju troškove poslovanja brzo vode u financijski kolaps, ili u izbjegavanje preuzetih obveza prema klijentu. Bez marže distributeri neće biti u mogućosti pokrivati tekuće troškove. Bez marže neće moći plaćati plaće zaposlenima, održavati vozni park, ulagati u nova znanja, obuke, seminare... Bez svega toga firma će ili slabo izvršavati svoje preuzete obveze, ili će morati povisiti cijene svojih usluga. Ako ništa od toga, ona će bankrotirati za nekoliko mjeseci.

OPASNOSTI ZA POREZNOG OBVEZNIKA. Ukoliko dogovorite posao po nerealno niskoj cijeni, tada dolazite u opasnost da vaš ugovoreni serviser neće moći izvršiti svoje preuzete obveze. To će se primijetiti u svakodnevnim poslovima. Kod kvarova će takav serviser imati dug period odziva na vaš poziv za popravkom uređaja. Svako produljenje roka servisa, napreže vaš sistem da morate pisati ručno fiskalne račune, a poslije toga sve to prekucavati u fiskalne uređaje. Na taj način ćete raditi dupli posao. Sa druge strane probijanje zakonskih rokova za servisiranje će vas dovoditi u stanje prekršaja prema inspekciji i opasnosti visokih kazni.
...
U dogovoru oko fiskalizacije svi moraju biti zadovoljni. Ako serviser nije zadovoljan postignutom cijenom, tražit će načina da izbjegne ono što je dogovorio, ili će vam fakturirati neke nedogovorene usluge.
Ako vi niste zadovoljni nemojte uopće niti dogovarati posao sa ovima. Ali par desetaka konvertibilnih maraka skuplji uređaj ne znači za vas kraj svijeta-čak šta više...

ZAPAMTITE. Ukoliko dogovorite fiskalizaciju kroz posao koji je cijenom daleko ispod cijene ostalih ponuđača-budite oprezni. Taj posao će zapeti u fazi realizacije, a štete će biti velike!

Zato u fiskalizaciji ne pregovarajte i ne tražite samo najnižu cijenu. Radije dogovarajte posao sa firmom koja treba da vam bude partner.

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »
ŠILJO PRVI AUTO WEB SHOP U BIH

FISKUS je uspješno instalirao i pustio

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946