Praznično odgađanje

Pozovite me poslije blagdana. Najbolje bi bilo da se čujemo poslije praznika. 

To su druga po težini rangirane primjedbe i zastoji u prodaji bilo koje vrste (najteže su svakako primjedbe tipa, „vaša ponuda je previše skupa"). Naš narod je najpoznatiji po svakim vrstama slava. Stvarno se ne zna kad ko šta slavi. Bez obzira na životne poglede svake osobe, uvijek ćete se u svakom dijelu godine naći u situaciji da nekoga nema jer je na nekoj proslavi. Dani državnosti, proslave, vjerski blagdani...

Ljudi koji se bave prodajom svake godine doživljavaju isto, bez obzira radi li se o ljetnim odmorima ili zimskim ferjima. U ljetu više niko ne zna kada je kome odmor. Meni se dešava od 5.do 9. mjeseca da mi klijenti nisu na poslu jer su negdje na nekakvom odmoru. A što se tiče zime to je još izražajnije. Domjenci, sutra ujutro mamurluci, pripreme za zimovanje, Božić, Nova godina...

Prodavači mrze ovakve nesigurne dane. Nikada nisu sigurni o čemu se stvarno radi. Radi li se o praznicima ili o dobrom izgovoru kupca da vas ispili. Sve je dogovoreno, ali prije potpisivanja posla kupac predlaže da se čujete nakon što ova sva strka i zbrka završi. A poslije toga? Uglavnom kao da se ništa nije ni dogodilo opet iz početka. Pregovaranje, dogovori, nejavljanje klijenta itd.

Odgoda početka poslova uglavnom i nije samo odgoda. Tu se više radi odugovlačenju koje ima za cilj da se dobije na vremenu...a poslije će se vidjeti.

Situacija sa fiskalizacijom je slična. Jedan dio ljudi koji su bili dužni završiti fiskalizaciju su to uradili. Drugi dio traži način da to odgodi. Stalno su novi razlozi za to: čulo se za produljenje rokova, postavljanje novog informacijskog sistema, sada pripreme za predstojeće blagdane... 

Naravno da je osnovni uzrok da se ljudi boje predstojećih promjena koje im nosi fiskalizacija. Za taj strah smo svi mi jednim dijelom krivi. Svi koji se bavimo fiskalizacijom smo odgovorni jer nemamo pravi pristup prema poreznim obveznicima. Strašenjem se neće ništa postići, osim odugovlačenje fiskalizacije kod klijenta.

Predlažem svima onima koji su bili dužni završiti fiskalizaciju, a to nisu uradili da to odmah urade.
Poslije toga će se moći dobro slaviti.

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »
ŠILJO PRVI AUTO WEB SHOP U BIH

FISKUS je uspješno instalirao i pustio

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946