Ova Godina Bolja Nego Prethodna

Ova godina će biti bolja od prethodne! Takav tekst sam neki dan čitao u jednom izvještaju agencije za promociju stranih ulaganja. Eksperti kažu da će poslovi povećati, a sa njima i bruto društveni proizvod.


Drugi eksperti tvrde suprotno. Novine su pune stručnjaka koji kažu da će biti loša godina. Kažu lošija, ili na nivou prošlogodišnje...

EKSPERTI. Ne znam primjećujete li stalno zasipanje u javnosti informacijama koje nas zbunjuju. Jedan stručnjak tvrdi jedno, a drugi stručnjak potpuno drugo. Ko je ovdje stručnjak? Najmanje jedan od njih dvojice je potpuna neznalica.

Hoće li godina biti bolja ili lošija? Ja pojma nemam o tom (siguran sam da u stvari i niko drugi nije u to siguran). Međutim, o vašoj i mojoj godini imamo svi puno toga izvjesnog za reći. Naši životu u ovoj godini su puno izvjesniji. Pogotovo ako smo iskreni prema sebi i spremni na promjene.

Prije svega mislim da ovdje nije riječ o samoj ekonomiji koju niko nema pojma u kojem pravcu će se kretati. Ovdje je prije svega riječ o VAŠOJ-NAŠOJ ekonomiji. Na nju sigurno možemo utjecati.

Treba stati razmišljati o globalnoj i nacionalnoj situaciji. Treba početi poduzimati pozitivne lokalne akcije.
Prestati razmišljati šta je uradio neko na nekoj konferenciji u Parizu. Početi razmišljati o tome koje su potrebe mojih klijenata. Razmišljati kako ih ispuniti i kako ih zadržati uz sebe.

O da, biće pritisaka u 2011. na naše uspostavljene odnose sa klijentima. Biće pritisaka na većem poslu-većoj prodaji-čitaj na nas sve.

Biće pritisaka u 2011. da se snize cijene. Mislim da te pritiske niko ne voli. JA-radije ću biti spreman dati dodatnu uslugu koju konkurencija ne može dati klijentu, nego spuštati cijenu do besmisla. 

NAŠE PROMJENE. Naš poslovni život najvećim dijelom ovisi o promjeni koju smo spremni uraditi.
Evo nekoliko nasumičnih stvari koje mi padaju na pamet, koje će sigurno VAŠU 2011.godinu učiniti uspješnijom nego 2010. bez obzira na predviđanje "stručnjaka":

POSJETITE svoje najbolje klijente. Pomozite im više u njihovim potrebama. Približite im se. Podignite nivo vaše usluge, da vas niko od konkurencije ne mogne zamijeniti kod tog klijenta. 

POČNITE se razlikovati u odnosu na konkurenciju. Ne nižom cijenom. Više ugledom kod klijenata koji stječete ako radite više i bolje u odnosu na konkurenciju. JA: svakog tjedna šaljemo korisne informacije našim novostečenim klijentima. NIsmo ugovor sa njima uzeli zdravo za gotovo.

PRESTANITE „naslijepo" tražiti nove klijente, počnite koristiti preporuke (puno su učinkovitije). JA-Najviše sam posla u fiskalizaciji napravio na preporukama. Najmanje pozivima na nepoznato.

UHVATITE se u koštac sa izazovom koji vam donosi dobar posao. Nađite više dobrih klijenata nego prošle godine. To je za NAŠU 2011. puno važnije od loših gospodarskih prognoza.


Hoće li godina za naše društvo biti bolja to u stvari i nije naša najvažnija stvar. Meni se dešavalo da sam imao problema u godinama koje su ekonomisti proglašavali odličnima. Sa druge strane, prošla godina je meni bila vjerojatno najkvalitetnija, a radilo se o godini koju „stručnjaci" tretiraju kao kriznu.

Vi imate svoje izazove, a mi laganu fiskalizaciju koju moramo klijentima približiti. Na kraju godine ćemo vidjeti koliko smo uspješni bili u izlasku iz VLASTITE recesije (krize ili kako to već ko zove). Ne iz društvene!

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »
ŠILJO PRVI AUTO WEB SHOP U BIH

FISKUS je uspješno instalirao i pustio

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946