Izići Iz Odgađanja

Umjesto danas, nazvat ću najvažnijeg klijenta sutra. ODGAĐANJE. Sutra ću zaboraviti da sam to trebao uraditi (ili ću se praviti da se ne sjećam rasporeda zadataka). ODGAĐANJE. Najbolje je sve teške stvari uraditi u utorak jer su ljudi tada malo opušteniji poslije urnebesnog ponedjeljka. ODGAĐANJE. Kada dođe utorak, tada je najbolje sve ostaviti za kraj tjedna kada su ljudi stvarno opušteni-čeka ih vikend, pa su tada najbolji za odmaranje...


ODGAĐANJE.

Odgađanje u poslu je kod ljudi koje znam problem sa kojim se oni svakodnevno susreću.
Koliko puta vam se desilo da vam se neda pozivati klijente? Da vam se neda praviti posao taj dan? To jest pravili biste, ali neugodno vam je predstavljati se klijentima. Neugodno vam je potezati veze da zovu našeg potencijalnog klijenta? Radije izabirete nešto lakše, a ove teške stvari ostavljate za kasnije.

E, pa najčešća boljka od koje boluju svi koji su se ikada bavili prodajom (a ima li nekoga da sa ne bavi prodajom?) jeste neugodnost pozivanja. Amerikanci to elegantno zovu CALL RELUCTANCE.

Jedan dobar način da elegantno izbjegnemo sve ovo jeste ODGODA.

Iako ste sinoć odlučili da ćete jutros nazvati klijenta, nešto vas sprečava da tako postupite. Ili telefonirate, ali već nakon 4-5 zvona spuštate slušalicu.

Mislim da se ljudi u stvari boje straha da ne budu odbijeni. Pogrešno je odbijanje kupca shvatiti kao vlastiti poraz.

ZAPAMTITE: ljudi kada odbijaju, ne odbijaju vas. Oni odbijaju vašu ponudu. Tu je velika razlika.

Iz odgađanja pozivanja, i iz odgađanja kontakata dolaze svi loši rezultati. Ili u najgorem slučaju osrednji rezultati. Iz odgađanja proistječu, prodajni podbačaji. Iz odgađanja na kraju dolaze otkazi šefa, a umjesto vas na vaše mjesto neki drugi klinci koji će vas zamijeniti… E to već boli!

...

ZA RAZMISLITI. Najveći uspjeh ove godine će ovisiti najviše o broju poziva ili kontakata koje ste spremni napraviti.

Kontakti stvaraju odnos. Dobar odnos stvara posao. Posao stvara rezultate, koji se kasnije vraćaju k vama kroz bonuse ili unapređenja. Zato, na posao!

Koga sam ono htio pozvati…
 

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »
ŠILJO PRVI AUTO WEB SHOP U BIH

FISKUS je uspješno instalirao i pustio

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946