Prodati Više Različitih Proizvoda

Ne znam jeste li u zadnje vrijeme bili u OMV benzinskim pumpama. Taj je OMV čudo od firme. Donijeli su sve tehnike koje se danas u svijetu koriste. 

 

UGODA ZA OČI. Prvi su izmislili da se ne može plaćati gorivo momku koji ti ga toči. Moraš ući u prodavnicu, pa tamo platiti. A kad tamo, fino toplo (a ljeti hladno). Ne izlazi ti se nikako otamo. Dok čekaš u redu primjećuješ kako su im police dobro složene. Pored tebe su sve neki slatkiši… 

Baš me je interesiralo koliko ljudi kupuje u njihovoj prodavnici nakon što uđe da plati gorivo. Prema onome što stalno vidim, skoro 50 ljudi kupi nešto dodatno. Svaka čast. Ko bi prije zastajao na pumpi da kupi čokoladice, bombone, ferero…?

TO NIJE SVE. Ali od prije nekih mjesec dana vidim da još i proširuju primijenjenu taktiku. Za tu prodajnu taktiku sam mislio da je primjenjuju samo u Americi. Naime, nakon što sam natočio gorivo, ušao sam unutra da kupim sebi i sendvič (bio sam na putu za Mostar). Ali kad mi nakon sendviča prodavačica izvadi LASTINE napolitanke (znate onih 5-6 dugih štapića napolitanki u zlatnom papirnom pakiranju) i ponudi da poslije sendviča zasladim, samo sam se nasmijao. Kupio sam naravno i napolitanke, čestitao im na prodaji i smijući se produžio put…

CROSS SELLING. Ova tehnika o kojoj sam mislio i ranije pisati u prodaji se zove CROSS SELLING. Grubo prevedena to je dodatna prodaja dodatnih proizvoda postojećem kupcu. 

Dakle, imaš kupca koji ti je poklonio povjerenje. Pratiš ono što mu treba i tražiš što mu još uz to treba i predložiš mu. Veliki broj će kupiti! 

Vrlo je pametna i jako učinkovita. Kod nas se slabo primjenjuje i mislim da će se to brzo promijeniti.

NAŠ PRIMJER. Mi u FISKUSu koristimo CROSS SELLING. Na taj način povećavamo prodaju, a ujedno i pomažemo našim klijentima sa stvarima koje im trebaju. 
Konkretno, uz fiskalni uređaj im uvijek predložimo da kupe i zalihu rola za par mjeseci. Također im ponudimo i paket pratećih dokumenata koji će im trebati u fiskalizaciji. Pisani fiskalni računi, knjige dnevnih izvješća, obrasci o potrebi davanja računa klijentima… 

rezultati?...preko 98% ljudi je kupilo i ovaj dodatni paket od nas.

POMOZITE KUPCU. Ako vam je određeni klijent poklonio povjerenje, šteta je ne pomoći mu i u dodatnim stvarima koje će mu trebati, a koje mu vi možete odmah ponuditi. Prodajite im i dodatne stvari po koje nisu došli do vas-svakako će po to otići nekamo drugdje. OMV je od toga napravio veliki posao!

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »
ŠILJO PRVI AUTO WEB SHOP U BIH

FISKUS je uspješno instalirao i pustio

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946