ZAŠTO JE MC Donald's USPJEŠAN?

altBio sam u MC Donald'su.

Dočekali smo i to. Veliki lanac MC Donald's je otvoren konačno i u Sarajevu. Za one koji pamte vrijeme kraja 80ih i početak-baš početak 90ih sjećaju se Amerike kroz taj sendvič-ili zovite ga kako hoćete.

Amerika definitivno nije više ono što je bila prije.   

Ipak, pored nje je ostao MC Donald's. Usprkos svemu.  Čini se najjačim do sada. Zašto je Mc Donald's još uvijek tako jak? Odakle se toliko razvija?

Odmah poslije otvorenja ovog lanca u Sarajevu, otišao sam vidjeti vlastitim očima o čemu se tu radi.

Evo mojih zapažanja:

Dobro odjevene dame su stajale u Titovoj ulici po 15-20 minuta. Iako u manjem broju, stajali su i muškarci. Djeca također. Svi su čekali da ih dobro obučen momak iz osiguranja pusti unutra. MC Donalds je bio prepun da ih sve odjednom primi!!!

Jeste da je bio filmski festival u Sarajevu. Jeste da je bio te peti ili šesti dan rada ove firme, ali čekati na vani za nešto što košta, to još nisam vidio u našoj zemlji.

Naravno, prošao sam dalje, čekajući da ova euforija prođe. Nakon 15ak dana sam opet pokušao da vidim šta je to tako dobro u MC Donaldsu.

VELIKA GUŽVA. Iako sam ušao bez portira na vratima, vladala je unutra i dalje velika gužva. Na šanku je bilo mislim 4 kase sa jednim prodavačem koji je stajao iza svake kase. Ispred kase red od barem 3 metra, ljudi koji su začudo strpljivo čekali a svoj red.

UDREĐENJE je bila čista petica. Fini materijali. Odličan namještaj. Pastelne boje. Vidim da se ljudi dobro osjećaju tu. ČESTITKE.

LJUBAZNOST. Sve je bilo savršeno organizirano. Divio sam se nivou ljubaznosti tih ljudi. Nesnosna gužva ispred kasa, a oni savršeno ljubazni prema mušterijama. ČESTITKE.

PROFESIONALNOST. Iza njih još 10ak kolega koji svako za sebe uzima narudžbu, kao da su u podmornici. Ipak, svi su znali svoj red i ni jedan se nije gubio ni trena u svom poslu. SVAKA ČAST.

MC Donalds je spojio sve što jedan uspješan biznis treba imati. Napravili su svoje nazive, koje ako ne znate, mogli biste se obrukati. Ja na primjer nisam znao da BIG MAC uopće nije veliki. To sam mogao primijetiti po načinu kako me je inače ljubazni prodavač pogledao. Dakle taj hamburger pojedete za manje od 10 zalogaja. Pitao sam se šta je onda SMALL MAC.

Dalje, koristilo je i povećanje prodaje kroz CROSS SELLING metodu, pitamo je „želite li cijeli menu gospodine“? U njega je još ulazilo savršeno izrezani pomfrit i velika točena coca cola. Nisam makrobiotičar, ali sam se naježio na tu kombinaciju pa sam morao odbiti tu ponudu. Vidio sam da sam u manjini, jer većina kupaca, osobito djeca uzimaju sve što im se ponudi. Svaka čast.

Moje pohvale ovom divu, od koga se školski može naučiti kako se pravi posao. Dakle, nekoliko osnovnih tehnika, uporno primjenjivanih. Strpljivo dugi niz godina. I to je to...



I da, na kraju sam ipak otišao do obližnje buregdžinice u istoj ulici i naručio 30 deka bureka i kefir.

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946