Stop Trovanju

 Od VESELOG BOSANCA do mrzovoljnog dug je put! Na dobrom smo tragu da na taj cilj i stignemo. Ljudi su u Bosni i Hercegovini dotakli dno pesimizma u kojem se nalaze. Pa čak i poslovni ljudi!

U svakodnevnom obilasku svojih klijenata, primjećujem da su mrzovoljni. Većina njih!

Bez obzira na njihova pojedinačne slučajeve, vidim da svako od njih pored sebe ima svježe novine od jutros. Gdje god idem novine od jutros. Nazivi novina različiti, ali teme koje obrađuju su identične. Točnije, način na koji se teme obrađuju su identični za sve novine.

Čitate li vi novine? „Zavod pio nema novca!“. „U sobi dvojice Turaka našli 1,16 kg heroina!“. „Dobiće penzije (mladi penzionisani vojnici) bez obzira na budžet!“. Sve sami usklučnici!!!

Kako ovo utiče na vaš stav? Kako ovo utječe da se fokusirate na šanse koje današnji dan nosi? Kako ovo utječe da se nosite sa konkurencijom koja napada vaše klijente (pogotovu strana konkurencija koja ne čita naše novine)? Pozitivno, neutralno? Ne, ovo utiče očajno!!!


Kakvu energiju trebate ujutro prije sastanka? Ili točnije, kakvu energiju od vas treba vaš klijent?

Svako jutro ljudi koji rade posao, trebaju količinu dobre energije.

Svako jutro komercijalisti trebaju optimizam da prenesu svojim klijentima.

Svako jutro direktori trebaju prenijeti motivaciju svojim kolegama.

Svako jutro prodavači trebaju prenijeti dobre stavove kupcima…

A, odakle im dolazi taj optimizam? Iz najtiražnijeg BH lista, ili ostalih što se hvale velikim tiražama? Sa dnevnika Federalne televizije i drugih televizija isto tako? Ništa od toga.

Ovdje ne govorim o vrijednostima. Ne govorim o moralu. Govorim o svakodnevnom poslu. Govorim o pretpostavkama za uspjeh u poslu.

Duboko vjerujem da postoji duboka veza između onoga kako se danas ponašamo i informacija koje ubacujemo u sebe.

Veza između svakodnevnog pesimizma i dnevnika u pola 8.

Veza između kukanja ljudi na ulicama i kukanja naslova koji su taj dan pročitali u novinama.

Razmislite malo: Poslovni ljudi koji nemaju dobre stavove, ne mogu uspjeti u poslu danas. U stvari nisu nikad ni mogli uspjeti. Ko može nešto prodati ako na početku razgovora sa svojim klijentom govori o štrajku umirovljenih vojnika? Ne kažem da ne treba o tome imati nekakav stav, ali su to teme koje nas kao poslovne ljude ne vode nigdje.

Ja sam prestao čitati novine. Ili skoro prestao. Trebalo mi je dugo da ih izbacim iz svakodnevnice. Svaki put kada uzmem naše novine u ruke, bude mi odmah drago što ih više ne čitam. Pravo smeće. A svojedobno sam gutao novine. Sada mislim da su u stvari one mene gutale.

Da budemo jasni, ne želim reći da ne trebate biti informirani oko stvari oko nas. Ipak, jesu li novine jedini način da se informirate oko stvari koje su vam važne? Umjesto toga, možete na internetu savršeno pogledati sve što vas zanima.

NAČIN NA KOJI SE ODNOSIMO PREMA VIJESTIMA KOJE SU DANAS UŠLE U NAS, IMA DIREKTAN UTJECAJ NA REZULTATE KOJE ĆEMO DANAS I OSTVARITI!

Umjesto novina, držim da je puno korisnije ujutro se fokusirati nečim ili nekim pozitivnim (šala, anegdote, lokalni „zajebanti“-ovu riječ nikako nisam mogao izbjeći).

Kako vi počinjete poslovni dan?

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946