PITANJA I ODGOVORI

Koji uređaj kupiti-fiskalni printer ili fiskalnu kasu. U svim slučajevima (osim za neke specifične terenske poslove razvoza robe), preporučujemo nabavku fiskalnog printera. Na njega možete nabaciti sve moguće korisne programe koji će vam rad sa fiskalnim uređajem učiniti da praktično i ne osjetite da koristite fiskalni uređaj. (ukoliko trebate adekvatan program možete potražiti na tržištu nešto adekvatno, ili iz naše ponude izabrati neki od programa adekvatan za vaše poslovanje)

Koliko trebam čekati da serviser servisira moj uređaj? Zakonski rok za servisiranje iznosi 48 sati. Neki klijenti trebaju servis u znatno kraćem roku od zakonskog. Neki čak imaju potrebu i za još kompleksnijim servisima, kao što su na primjer firme koje imaju rasprostranjene poslovne jedinice na području cijele Federacije. Za njih u startu trebaju profesionalni servisi, koji imaju posebno odvojene servisere samo za ovaj posao.

Naš savjet je da ako trebate servis brži od zakonskog roka od 48 sati, taj servis posebno dogovorite kao aneks ugovoru o servisu i to sa profesionalnim serviserom.

Koja je najveća šteta od lošeg servisa? Najveća šteta jeste da nećete moći normalno raditi i smanjen promet dok je fiskalni uređaj pokvaren. Takva izgubljena dobit je u stvari najveća šteta. Na žalost, za slučaj da je uređaj pokvaren, postoji i velika opasnost da inspekcija naplati veliku kaznu za takav neispravan uređaj.

Koji je način nabavke uređaja? Svaki distributer ima svoju proceduru nabavke uređaja, te se trebate obratiti svakom servisu posebno. Što se tiče FISKUSA, bilo koji od dolje navedenih načina pokreće nabavku uređaja:

1. POPUNJAVANJEM formulara u linku FISKALIZACIJA JEDNIM KLIKOM, bit ćete brzo kontaktirani od strane FISKUSA. 
2. POZIVOM NA JEDAN OD NAŠIH TELEFONA, bit će vam objašnjena procedura fiskalizacije, poslat ćemo vam formular (koji ponovo možete uzeti sa gore navedenog linka). 
3. POZIVOM DA VAS POSJETIMO. Sjest ćemo i razgovarati o vašim potrebama za sigurnom fiskalizacijom.

 

Što sve smijem dirati na fiskalnom uređaju? SAMO POTROŠNI PAPIR I VANJSKE DIJELOVE. Fiskalni uređaji su napravljeni tako da se sa njima klijenti mogu služiti za pisanje računa. Svi postupci koji idu u tom smislu mogu se nesmetano vršiti. Kada se, međutim uređaj pokvari potrebno je zovnuti ovlaštenog servisera sa kojim se potpisao ugovor o servisu koji je jedini ovlašten ulaziti u memoriju i skidati servisersku plombu. Određene poslove ni serviser neće moći samostalno raditi, već će trebati ovlaštenje porezne uprave-za pojedine slučajeve kada je potrebno skinuti i FISKALNU plombu.

VAŽNO: kvar na fiskalnom uređaju ste dužni prijaviti u roku od 24 sata po njegovom nastanku, dok je serviser dužan izvršiti popravku u roku od 48 sati.

NAJVAŽNIJE: ni pod koju cijenu se ne smije dirati plomba u fiskalnom uređaju, jer će uređaj prestati raditi, a vašem serviseru jedino što će preostati, bit će zakonska dužnost da o tome obavijesti poreznu upravu koja će dalje poduzimati korake na koje serviser ne može nikako utjecati.

 

Koja je razlika između kupovine i fiskalizacije fiskalnog uređaja? Iako su ove dvije procedure vezane, među njima ipak postoji velika razlika. Kupovina fiskalnog uređaja je kao i kupovina svakog uređaja, po principu CASH&CARRY. Kod fiskalnih uređaja sama kupovina proizvoda nije dovoljna, već je potrebno uraditi i fiskalizaciju tog uređaja, da bi se procedura nabavke fiskalnog uređaja smatrala potpunom. Proces fiskalizacije podrazumijeva nekoliko povezanih stvari: Podnošenje zahtjeva poreznoj upravi da izvrši fiskalizaciju, potpisivanje ugovora sa telekom operaterom za GPRS konekciju, ubacivanje podataka o poreznom obvezniku u fiskalni uređaj, plombiranje uređaja fiskalnom plombom i servisnom plombom. Tek poslije toga takav uređaj može biti korišten za izdavanje računa i evidenciju prometa. S obzirom da je fiskalizacija uređaja puno složenija procedura od kupovine samog uređaja, ponekad će biti potrebno da prođe više vremena prije nego se ona završi. 

 

Koje su zadaće ovlaštenog servisera u fiskalizaciji uređaja? Vaš serviser treba izvršiti fiskalizaciju vašeg uređaja. Poslije fiskalizacije donosi se uređaj i vrši instalacija na vašem kompjuterumi i nakon toga se vrši puštanje u rad.

 

Koliko trebam čekati dok se moj kupljeni fiskalni uređaj fiskalizira?

Ovisno od okolnosti, ali prosječno do 10 dana. 

 

Mogu li koristiti fiskalni uređaj ako naknadno promijenim naziv ili oblik firme? Ranije korištenu kasu je moguće koristiti normalno ukoliko se ne mijenja ID broj koji je upsan u nju. Ukoliko se primijeni ID broj, tada je potrebno izvršiti zamjenu fiskalnog modula. U ovom slučaju, većina klijenata zbog relativno visoke cijene fiskalnog modula, uzima novi uređaj sa ful garancijom.  

Uradi Više Nego Si Obećao

Koliko često vam se desilo da se vaš pro

Više »
Zašto Vas Novi Klijenti Izbjegavaju?!

Zašto vas klijenti izbjegavaju? Ili po

Više »

  

FOOTERSEPARATOR

  

  

prijavabtn

  


FISKUS d.o.o. - Kiseljak 71250, Draževići 110 - 030 874-351 - info@fiskus.ba
Davor Bilić - 066 114 514 - Dražen Puškar - 066 988 946